The Royal Wedding

Här kommer min bilder från bröllopsdagen :) Det är inga proffsbilder men de är mina bilder. Om ni undrar varför de inte är några bilder på Kate eller drottningen när de åker förbi så beror de på att jag har filmat de istället :P
Sen har jag inga bilder på när de står på balkongen. Det är nämligen så att jag är ganska kort och de stod väldigt långt bort xD Men ja hoppade och skrek istället!
Ni förstår inte hur kul de va att stå där bland 500 000 människor, alla där av en anledning: Att två människor är kära i varandra. Jag kan nog bara beskriva dagen med ordet: Awsome!!!
I väntan på bruden så va publiken minst sagt peppad! Alla blev som vilda varje gång de gick en polis förbi och som ni kan förstå så va det en del poliser xD
Pälsmössorna kom förbi ett par gånger :P A real crowd pleaser ;)
Våra fina flaggor :D
En sånhär tröja vill ja oxå ha! De står: I´ll Marry Harry.
Flyttade oss närmare Palatset under vigseln. Så när vi hörde att de nu va man och hustru stog vi längre in här som packade sillar och skrek oss hesa. Så värt de!
Här inne sitter alla programledare från massa olika länder.
Så om ni undra om de verkligen satt där med Buckinham Palace i ryggen så stämmde de ;)
Rondeller som är ett mega monument med Viktoria och lite sånt va helt tänkt med kameror!
Stina firade på Trafalgar Square med en flagga på kinden dagen till ära ;)
De gjorde Johanna oxå :P
På vägen hem så gick jag och Fredrica förbi värsta Street Partyt!!! ALLA dansade gråhåriga tanter, en soldat, en städgubbe. Asbra musik och alla hade skitkul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0