Kl 05:17

Har läst alla bloggar värt att läsa, kollat mailen och Facebook. Men jag kan inte sova.
Igår var vi på Portobello Road - de kommer bilder på det.
Igår var jag hos frissan - de kommer bilder på resultatet.
Igår kväll var vi hos Stina och kollade New Moon - det kommer inga bilder på det.
Kom hem halv 1 i natt, släckte lampan 2 och somnade en haltimme efter de. Nästa gång jag kollade på klockan så var den 4. Jag kan inte sova men jag är jättetrött.
Idag kommer Mamma, Pappa och Jonas hit! Jag ska möta dom på Heathrow. De landar kvart över 9.
Jag är så himla nervös, pirrig och glad! Jag har ont i hela kroppen, magknip och huvudvärk. Jag borde sova. Men det går inte!
Jag vill bara krama om dem tills de spricker!!! (eller tills jag spricker)

Kommentarer
Postat av: Sunny

MYS!!!!



<3

2011-05-08 @ 12:36:34
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0