Internet någon?

Jag hatar vårat internet. Jag hatar de!
-
Skulle bloggat igår, skulle skypat med mamma och spelat mina sista låter på Spotify. Men de gick inte!
Men jag hann skypa med Jonas igår mitt på dagen i alla fall. Han är sjuk stackarn och ligger bara hemma om dagarna. Som tur är så har han en otroligt snäll syster som håller han sällskap i ensamheten ;)
Ja saknar min familj så himla mycke!!! Men om två dagar kommer de hit!!!!
-
Sen gör de väl inte så mycke att ja inte kunde blogga, har inte så jättemycke att förtälja xD
Solena kom över igår. Jag var barnvakt så hon höll mig sällskap och så kollade vi på film :) Mysigt värre :P
-
Idag ska jag gå på Timpa Nanny (tror jag att det heter) med Clover. De är en dans och musik grej för bebisar :D Och det är jag som ska få ta henne dit fram tills att jag åker hem. Men det har jag inget emot. Clover älskar när jag och Alex dansar med henne så jag tror hon kommer älska detta!
-
Sen hatar jag vårat internet! Eller har jag redan sagt de kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0