Gunga mera

Det händer inte så mycke i lilla London. Haha xD som om de NÅNGONSIN skulle stämma! Klart det händer en massa grejer, men de har inte hänt nåt sånt där "helt-otroligt-superroligt-ja-måste-ba-berätta-nu-typ-av-grej"
-
Fredrica firade i måndags din 365 dag som London bo. Idag firade jag henne lite snabbt med att överräcka diverse godsaker i en ÖoB påse :)
-
Jag har gungat med Tana. Då menar ja inte att jag som vanligt har putt på henne och hon skriker: Högre! Högre! Fast jag inte KAN putta på mer. Nä, denna gången gungade faktiskt jag oxå :) Men de gjorde lite ont. För det är ingen vanlig gunga - som en bräda typ. Utan mer desingnad för bebisar, där fötterna ska i xD Haha!!!
-
Jag har vart ute och sprungit TVÅ gånger denna veckan (soo far) o fy fan va jobbigt det är! Båda gångerna har de vart massa folk ute och då kan jag inte rikitgt med att lunka fram så där som jag gillar :P Nä, här ska de sprinags med friska steg! Å de är sååå jobbigt! Kan ni fatta att jag vart avis på dessa människor som haft möjlighet att träna? Det är ju nästa så man skäms lite xD
-
De positiva med detta är ju att man kan äta med RIKTIGT gott samveta (jag äter ju med gott samvete). Tackar Solena för de ;)
-
Igår var jag hos Solena och vi kollade på Harry Potter the Musical. En High School production på YouTube. Jäkligt rolig!!! Jag hoppas att ni förstår att jag o Sol är VÄLDIGT udda när vi umgås. De bästa är att Sols barn tycker vi är helt koko xD

Kommentarer
Postat av: Sunny

TRUE DAT!!!!



<3

2011-05-21 @ 01:00:29
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0