Burger Tuesdays

Vad har jag inte gjort idag? Eftersom att jag kom hem kl 12 igår från barnpassningen så är jag väl inte direkt pigg xD Så då ska man nog ta de lungt, men icke sa nicke :P
Full rulle är det som gäller! Till Hammersmith över lunchen på shopping med Solena och Johanna.
Visar min "kap" senare. Hem och möta Marie som jobbar hos Islas bästa kompis i två veckar!!! :D På gatan bakom oss :)
Vi gick tillsammas för att hämta tjejerna efter skolan och sen kom alla hem till oss på tea-time. Mysigt och kaotiskt som vanligt ;)
Och nu ska vi ut på Burger Tuesdays, de är vårt mål att personalen kommer känna igen oss och när vi hittat våra favoriter så ska de veta vad vi vill ha så fort vi kommer in genom dörren! Vi får se hur de blir med de :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0