Burger Tuesdays

Glömde ju skriva om detta igår! De blev ja, Johanna och Fredrica. Sol jobbade o de andra kunde inte heller komma. Men de blir inga bilder! Ja är så förkyld nu att ja ser väl ut som Rudolfs avlägsna kusin xD på dåligt humör oxå.
Kom på mig själv med att äta jättefort, dels kanske för att ja var hungrig med oxå för att inte dö av syrebrist när ja tugga. Nä, här gäller de att tuga snabbt så man kan andas i mellan :P
Ska hälsa och tacka Janne för kommentaren :) De finns visst ett fåtal saker som är liiiiite bättre än min bamsekram :D

Det är ca 500 dagar kvar till OS. Clover kissade inte på mig idag. Tana nöp mig i rumpan. New Moon boken blev precis jätteintressant! Ja kan knappt sluta läsa! o säg nu inget om filmer eller böker, ja vill ta reda på de själv :P
Billjetterna är i säkert förvar. Har fått min hemresa bekräftad. Min bror fyller snart år. I morron ska ja på bio :D
Puss o kram!!!
Nu sitter ja här o hänger med min polare ;) Vi är sååååhhäärrr tajta!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Hahahaha! ISBJÖRN!!!



xx

2011-03-17 @ 09:01:59
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/
Postat av: fredrica

Björn, din polare på polarisen.

2011-03-17 @ 11:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0