Främling

Jag gör lite frukost, men var är skedarna? Känner mig lite extra snäll och plockar ur diskmaskinen, men var ska alla kastruller och matlådor vara? Mamma frågar om jag vill med och handla, jag ska bara, säger jag. I bilen är mamma lite stressad. Affärerna stänger ju snart. Ooops! Det hade jag visst glömt...
Jag är kort och gott en främling i mitt eget hus. Jag hittar ingenting. Vet inte hur nånting ska göras och jag tar för givet att alla affärer har öppet länge och att "Boots" ligger brevid.
Det är illa. När ska jag inse att jag är i Sverige på riktigt och NÄR ska ja börja hitta här hemma? Blir tokig xD
Kan ju faktiskr skylla liiiiite på att vi byggt om vårat kök och att det set ut såhär under större delen av min vistelse i London :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0