Lugnet före stormen

Nu kommer den igen, rubriken vi alla känner till! I morron börjar min 8-dagars arbetsvecka :P
Alex o Will ska på semester, bara de två :)
Så då blir de ja o extrahjälp i form av Audrey (nanny som vart här förut) och Andrew och Annie barnens (Morfar o Styvmormor, eller hur man nu ska säga)

Så denna lördagen och nästa kommer Audrey vara här och där i mellan Andrew och Annie. Jag har fått en manual, bokstavligt talat en manual! Där står ALLT, tider, nummer, platser, planer, att tänka på, att inte glömma osv, osv.
Ja är så klart nervös men på samma gång ganska lugn oxå. Ja vet ju de mest, fast inte allt...
Jag och Alex har gått igenom allt idag och jag har fått prova på o ta upp o ner Clover "rese-säng"
Haha :P Både ja o Alex tycker de är lite roligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0