Ett litet sms

Ibland, mer sällan än ofta, så får ja små söta sms av min mamma :) Hon skriver om hur de firade min brors födelsedag, att de saknar mig, hoppas att jag har det bra, att de älskar mig och att vi ses snart. Jag blir varm i hela kroppen när jag får dessa sms. För de kommer alltid lika oväntat :P
Idag kom det precis ett sånt sms.
Jag tänker nu, med de största leendet på läpparna, berätta för er att min stora lillebror har fått körkort!!!!

Grattis Jonas!!! :D Ja visste hela tiden att de skulle va en baggis ;)

Kommentarer
Postat av: Sunny

GRATTIS TILL JONAS!!!



Delar din systers glädje!!!:P



<3

2011-04-07 @ 09:38:24
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0