5:e April

Jag får be om ursäkt för att jag bloggade så dåligt förra veckan. Men jag hade verkligen inget att skriva om.
Jag har räknat ut att jag vart förkyld sedan februari. Då va jag frisk i en vecka, för innan de så var jag oxå förkyld. För att inte glömma halva november och december. Blev ju frisk innan jag kom hem men då fick ja tandvärk istället!
Men igår trodde jag att de äntligen skulle bli bättre! Snoret var klart och genomskinligt, ingen jobbigt hosta med äkliga klumpar.
Så vaknar jag idag. Jag har aldrig haft en sånhär huvudvärk, aldrig vaknat med huvudvärk! Att röra sig är svinlande, ljus är lite jobbigt och imellanåt, sådär som grädden på moset får jag magknip. JAG ORKAR INTE!
Jag vet inte varför jag skriver det här på bloggen, till er. De är ju inget ni behöver eller vill veta. Men jag tror att jag behöver få slänga lite klagord på någon/något.
Tänkte gått till läkaren igår men eftersom att jag kände mig bättre så kändes de onödigt. Men nu vet jag inte längre.
Under alla mina månader med förkylning så har de vart helt ok. Lite snuva kan man jobba med. Men under alla "sjukperioder" har ja haft extra symtom. Blodigt snor, rött öga med massa gegga i, bruna äkliga klumpar i halsen, öm hals, huvudvärk, väldigt brunt snor och en trött kropp.
Men medan ja skriver detta ångrar jag det redan. Tycker synd om alla er som tvingas läsa de.
Glöm inlägget. Tänk på nåt positivt. De ska jag göra. Idag håller jag tummarna för en mycket nära vän!!!
Här är tummen...

... och här håller vi stenhårt i den!

Kommentarer
Postat av: Sunny

Men lilla gumman då:(



Tycker VÄLDIGT synd om dig!!!<3

2011-04-05 @ 17:46:31
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah jessica då, färgen på ditt snor.. trevligaste läsningen på länge! ;)

2011-04-05 @ 23:24:51
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: Evelina

rött öga med gegga i hade jag 2-3 gånger i england. det är typ en ögoninflammtion som man behöver droppar för SO YOU KNOW :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0