Hon har landat

Ja, nu har Stina landat i London. Hon är här. Där ja är. De e lycka de! Haha, hon kommer få drass med mig varje dag xD. Ne, då. Du kan va lugn Stina, ja är bara väldigt glad över att ha en nära vän i samma stad :D
Fick precis sms av henne o hon är framme o välbehållen xD
Idag har ja tat en liten sovmorron o sedan damp de ner ett litet sms från Fredrica. Hon ville inte ödsla bort en söndag i London på o göra ingenting. Vilket låter mycke klokt ;) Så vi åkte in till centrum o gick om kring o såg en massa saker som ja kan kryssa av på "att göra o se" listan. De kommer bilder o så i morron. Men nu e ja trött o ska lägga mig :) I morron blir de upp o jobba :P
Bjuder på en fin bild på Stina från studenten.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja nu är jag här och du kommer nog få dras med mig en del också, väldigt skönt att det finns någon man känner i samma stad (yy)

2010-09-14 @ 22:24:07
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0