Cornwall del 4

Måndag. Bank Holidays. Mycket folk.

Ja stiger upp ganska tidigt o även denna dag inser ja att mina stövlar kommer stå orörda. Will o Alex går ut o springer o ja fixar frukost, sen beger vi oss till den andra stranden där alla surfar. Ni förstår, alla här äger en våtdräkt o alla surfar. De är fullt med folk o i vattnet ser ja två män gå omkring med var sin jättekamera och på stranden står en tredje. Är Prins Harry här? Eller är det Mr Cameron? Vi ser ingen i alla fall :P
Vi åker hem för lunch o lite senare tar alla en promenad medan ja e hemma med Clover. Eftermiddan blir kväll och ja tar o myser med middag framför tvn ;) Medans barnen sover o A o W äter ute.
Dagen efter åker jag tillbaka till London. Går upp ganska tidigt o Will kör mig till tågstationen. Tyvärr har nån dött på spåret längre ner i Cornwall och alla tåg är försenade med minst två timmar. Typiskt! Ja som hade bokad plats o allt... Men de kommer ett tåg som avgår samma tid som mitt skulle så ja hoppar på de o kommer tillbaka precis som planerat.
Till middag gjorde ja (mitt bästa försök) tacos! :P Eller når som liknar de i alla fall xD
Hann ta en lite promenad till stranden o ta lite bilder i morgon-ljuset innan vi åkte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0