Cornwall del 3

Vaknar upp till ännu en dag med solljus och långa sandstränder. Morron blir förmidda o jag, Alex, Isla, Tana och Clover (på mammas mage) tar en liten promenad. Eller ja, de skulle vara en kort promenad men den bli lååång! Ner till starnden via ängarna, runt berget, upp för berget och ner på andra sidan och sedan den sista biten av stranden fram till fiket. Vi kände att vi hade gjort oss förtjänta av en liten glass :P
Trött? Jag? Neee dååå xD haha
På eftermiddan var ja lite ledig o plötsligt så vaknade ja i min säng. Oj då :P ja somna visst!
De kommer massa barn lite senare o de blir mitt jobb o se till att ingen slår nån eller gör nåt dumt, de går ganska bra. De åker hem o regnbågen tittar fram, ja har set en del regnbågar men denna var nog bland de bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0