Cornwall del 2

Den 28 Augusti.
Börjar dagen med sovmorron o när man går upp lysser solen! Me like ;) Vi tar en promenad till stranden och ja märker att ja inte riktigt är som alla andra xD (som om vi inte visste de innan)
Britter: Shorts o T-shirt.
Jag: Lång byxor o tjock-tröja. Men de blåser ju! De e inte medelhavet det här :P haha. Mysigt o underbart var det i alla fall.
Stranden när de e ebb.

Vi går tillbaka för lunch o ja passar på att sola lite i trädgården eftersom att de är lä :D
Sen går jag på en långpromenad till Polzeth längs kusten. Vinden, solen och Atlanten (mamma, du hade aldrig lämnat Cornwall) Ja var helt slut när ja kom tillbaka. Men var man än tittar så ser man ett otroligt vackert landskap.
Bilder från min promenad.

Senare på kvällen kommer Wills syster med pojkvän för att stanna över natten. De har med sig musslor som blir förrätten till kvällens middag o ... ja. Gissa vad? Ja gillade dom! Har aldrig ätit musslor förut med de var riktigt goda ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra aka löjtnant Lunne

klart jag hjälper dej vettu ;) du får pallra dej hemåt snart hihi :) lovelove!

2010-09-02 @ 12:15:03
Postat av: Gardoda

Site was very helpful. thank you

2011-11-06 @ 09:58:30
URL: http://gardoda.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0