Cornwall del 1

Hej :D
Tänkte berätta om hur jag har haft det i Cornwall. Det är en hel del och massa bilder så ja tänkte att vi delar upp de ;)
Vi gick upp tidigt allihopa i fredags, familjen knödde in sig i deras bil med barn, väskor, mat, surfingbrädor och mycket annat! Regnet öste ner o ja vinka hej då. Tog min väska och gick till Clapham Jct för att ta tåget till Waterloo, där ifrån ta tunnelbanan till Paddington Sta, år frukost, tog ytterligare ett tåg till Bodmin Parkway (tog ca 4 h) som är en väldigt liten men söt station. Längs resan har vädret blivit bättre och jag sätter mig ute i solen medans ja väntar på bussen. Men det gör två män från Polen oxå! Gud va dom va jobbiga! O fulla va dom med, som tur va skulle de åka taxi. De kunde liksom inte sluta prata med mig heller, läskigt.
Bussen kommer o ja hoppar på, åker till Wadebridge, byter buss och lyckas hoppa av vid rätt ställe! Haha, ja lyckades :P
Will står o väntar på mig o följer mig till huset.
Senare  går vi ner till stranden, tjejerna vill gärna visa mig hur det ser ut :P o ja... vem träffar vi? Gissa!
David Cameron Premiärministern! På grund av att de fick en liten dotter dagen innan så blev de kvar i Cornwall lite längre än planerat. Så vi gick fram o tjöta lite med han xD haha. Nu behöver ja inte göra nåt mer! Nu har ja sett allt :P
Huset
Utsikten från mitt fönster


Lite mer underbar utsikt

Kommentarer
Postat av: Becky

Har bara en sak att säga, I LOVE ENGLAND :D vill hälsa på dej någon gång i höst/vinter, går det`?

2010-09-01 @ 19:28:01
Postat av: Mamma

Jag bara MÅSTE åka till Cornwall, det måste vara jordens paradis?

2010-09-01 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0