Idag smäller de

Just nu är mamma o Eva påväg hit. De landar 15.50 och ikväll ska ja åka dit o äntligen få krama dom som de aldrig blivit kramade förut! Ja passar på att blogga nu för ja tror inte ja har mer tid idag. När Alex hade lämnat tjejerna på dagis o skola så hade hon lite möten o annat så ja har haft hela förmiddan på mig att hinna med allt. o när hon kom tillbaka med Tana o Eva så var tvätten, strykningen, köket o Clover klara, fixa o matade :P
Sen blir de mer barnpassning i eftermiddag :)
Eva i midsommras                       Mamma

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mitt hjärta, jag förstår hur spännande det är idag.

Det blir jättefina dagar med mamma o Eva.

Nu har du mycke att visa dom nu när du är lite hemmastadd i London och omgivningarna.

Jag önskar er verkligen fina härliga dagar.

Kraaaam på dig. Mormor

2010-10-13 @ 18:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0