Middan luktar inte prutt

Ja tog mig i kragen o övertygade mig själv om att om ja gick ut o sprang så skulle tröttheten försvinna. Men om de verkligen lyckades kan man ju diskutera ;)
Ja gjorde de i alla fall o de är inte illa!
Mina händer ser ut som sandpapper trots att ja smörjer dem två gånger varje dag :/ Visst får man torra händer när de blir kallt ute. Men aldrig tidigare har ja behövt smörja in dem två gånger o inte änns de hjälper! Men vi får se, de ska lösa sig. Ni vill ju inte höra om mina torra händer!
Vad vill ni höra om föresten? Ge gärna lite förslag! :D
En liten parentes:
Har precis ätit lite middag som Alex har gjort och bjöd på :P När ja precis tat  formen ur ugnen så skulle Will iväg o lämna en grej hos en granne o de sista han gör innan han går är o lägga en stor brakare! xD haha. Samtidigt så luktar ja på gratängen o säger : "o va gott de luktar" så hörde ja Will från hallen: "min brakare?!"
Haha xD de va lite roligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0