18:e Oktober

Så var de måndag igen... Tillbaks till vardagen. Ingen mamma här längre :P
Men hon kom med lite grejer som ja hade bett om: min vinterjacka, tofflor, bankkort och lite böcker. Va evigheter sen ja läste en riktigt bra bok xD
Men just nu skulle de inte sitta fel med tre par raggsockar, tre lager med tjocktröjor och minst ett par med mjukisbyxor. För här är de skitkallt!!! Mina fingrar har vart vita hela dan. Gött med lite middag som värmer =)
Annars har de vart bra idag. Lagom mycke att göra. Kollade på Aladdin med Tana, riktigt mysigt. Hon satt i mitt knä o ja kom på hur mycke ja verkligen gillar Aladdin ;)
Nu ska ja gå o lägga mig för ja är så himla trött... :P
Fick lite bilder av mamma. Här är ja o Eva på Themsen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0