Dag 1. Om Mig

Här ska alltså ja skriva om mig själv när jag inte änns vet allt själv xD Haha, men här kör vi!

Mitt namn är Jessica Notemyr. Jag är 19 år ung och har hela mitt liv bott i Jonslund. I ett underbart, trevligt, fint, litet gult hus med mamma, pappa och lillebror som inte är så liten längre!
När ja var liten såg ja ut som MichelinGubben, på riktigt!
-
Jag har aldrig vart "den populära" "den smala" "den söta" "den roliga" Länge var ja (för dom som inte kände mig) hon med pricken på hakan. Den tog ja bort, ville inte vara hon "med pricken på hakan"
Typ den ända operationen ja gjort, om man nu kan kalla de operation. Var grymt avis på min bror när han tog bort sin blindtarm, ja vill ju oxå! Haha, då va man ung o dum. Nu är ja bara ung o lite dum ;)
-
Just nu bor ja i London o har de ganska gött ;) Shoppar, fikar o såna grejer ;)
-
Om ja nu ska skriva om mig själv så måste ja skriva om min sjukt låga och dåliga humor. För ja tror att den gör en väldigt stor del av mig. Mina päron kommer från de goa Götet o den sortens humor är nog grunden för min oxå. Älskar Nile City, Alla Disney filmer, Jonas Gardell, Johan Glans och självklart Mysteriet på Greveholm - världens bästa julkalender ;)
-
Jag är lite lagom lång o lite smått knubbig sådär att de finns nåt o ta i xD
Älskar högklackade skor men går inte i dem så ofta eftersom att de gör as-ont!
Choklad kan man inte leva utan.
Jag hatar att springa men göra de ganska regelbundet ändå.
Gillar inte doftljus och parfymer som luktar vanilj, de är någon underton som ja bara inte klarar av.
Jag är den ända tjejen i kusinskaran både på pappas och mammas sida.
När ja var liten skulle ja bli delfinskötare, men de sprack när ja kom på att Kolmården inte ligger i Dalarna, där ja då skulle bo.
Nu vill ja bli barnmorska, men inte sjuksköterska. Vilket är underligt eftersom att ja först måste bli sjuksköterska. Men för tillfället är ja au pair till tre helt otroliga tjejer :D Ja trivs jättebra.
Måste erkänna att jag inte riktigt hittar i Götet, men här, här e de inte svårt. Älskar London!
Älskar alla mina vänner och har alltid stora planer för jul o födelsedagar. Men de finns alltid nån som drar ner mig på jorden igen. För mina ambitioner brukar vara lite vrickade xD
Lika mycke som ja älskar att få vara ensam o bara fundilera, lika mycke hatar ja att vara ensam och tycker att de mysigaste som finns är att kolla TV i mjukisbyxor med sina vänner.
Klär mig tråkigt och vill klä mig roligare. Har massa idéer i hövet ;)

Kommentarer
Postat av: louise

åhh jag ville också bli delfinskötare :D

2010-11-30 @ 19:18:23
Postat av: Stina

Jessica det där var väl jättebra! (Y)

2010-11-30 @ 21:45:08
URL: http://whatstinadid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0