26

Har idag fått lite konstruktiv kritik om min blogg och hur jag skriver. Jag ska inte avslöja vem det är (någons arbetskamrat) eller vem som sa de till mig (mamma o pappa) Haha!
Tänkte bara tacka för detta och tillägna detta inlägg till dig. För ja tänker nog inte byta skrivsätt. Ja skriver som ja pratar och det har funkat hittils. Men man kan ju ändra sig ibland.
-
Till denna dagen:
Har efter en veckas vilande återupptagit mitt löpande och idag sprang jag inte bara runt den stora delen av parken, utan runt hela! De gick långsamt och segt. Men bra ändå.
Mer än så har jag inte att förtälja om denna dagen.
Tack och Hej Leverpastej!
Clapham Common

Kommentarer
Postat av: Louise

haha mäh, de är ju mer bekvämt o läsa när man skriver som om man talar? när jag läser din blogg så föreställer jag mig ju din röst till texten.. kanske eftersom jag vet hur du pratar men haha.. så gör jag iaf, samma med alla bloggar.. läser jag Egoina så läser jag på skånska.. hahah

2010-11-23 @ 15:11:03
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0