2 liter glass

Gårdagen spenderades alltså hos Stina Pina. Jag o Fredrica kom dit o sen fick vi gå igen då vi fick uppdraget att köpa glass :P i samma veva kom Louise o Marie! De hade tänk gå ut igår med Louise kände att hon hellre stannar inne i dansar robotdansen ;) Vilket hon var väldigt bra på ;)

När vi kom tillbaka satt Stina vid datorn o vi börjar tala om vilka bloggar vi läser o.s.v.
Marie och Louise åt varsin köttbit med massa sallad. Så dom bjöd mig o F på lite oxå, eller a, bjöd o bjöd. Dom mer mata oss xD haha.
Så fick ja o F lite Erikssons korv av Stina :D o klyftpotatis. Allt man kan säga är att: den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge xD
Vi kolla massa olika klipp på tuben. Men nu kommer ja inte ihåg va de där med mössen hete...? Barnprogrammet? Hjälp xD
Vill bara tillägga att jag skrattade inte åt Tim när han testar tens!!! Hör ni de? :P
Som vanligt finns de inga bilder tagna av mig då ja inte orka bära med mig den stora. Sorry.
Nu sticker vi till Julmarknaden i Svenska Kyrkan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra aka löjtnant Lunne

erikssons körv är den bästa!:D



nåt annat vill ja inte ha! xD

2010-11-20 @ 13:53:17
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Stina

Mjölktandsmössen hette det.



Läser ni stinas blogg får ni se både bilder och de rätta namnen på youtubeklippen ;)

2010-11-21 @ 00:27:27
URL: http://whatstinadid.devote.se
Postat av: louise

hahaha, OM du skrattade åt tim ;)

2010-11-21 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0