Hos Granpa

Hejsan, nu sitter jag i Alex pappas arbetsrum (det är bara där man kan få internet)
Vi åkte tre vuxna och tre bran i volvon ner till Itchen Abbes (tror de är rätt stavning) Jag satt längst bak, inklämd bland alla väskor xD. Trafiken var hemsk, så resan som skulle ta en timme tog två. Men det gick bra och nu har vi fått var sitt rum och lite mat i magen.
Det är ett gammal, stort och fint hus. Trädgården är enorm, buskar, blommor, terras och tennisbana. Men det är vackert här. Det är precis som man tror att det lever på landet. Föreställ er de, precis så ser det ut här.
Jag ska ta bilder på huset och trädgården så att ni får se hur fint de har de :P
Mitt rum som jag kommer sova i en hel vecka.

Snet mitt emot sängen har jag två fönster.


Utsikten från mitt fönster, en liten del av trädgården. Man kan se lite av tennisbana till vänster.

Kommentarer
Postat av: mamma

Men oj vilket vackert ställe ni skall vara på denna veckan!!Det är ju en dröm!!!

2010-07-30 @ 20:27:21
Postat av: Annie

Ååhhh vilken Prinsess säng du får sova i!! Du verkar ju ha det hur gött som helst;) Trivs du bra med familjen?



massa kramar från mig <3

2010-07-30 @ 22:22:01
Postat av: Moster Ulrika

Men har jag missat något här... har du hamnat på ett slott! Det här är ju otroligt vackert, rena lyxen. Men bara en vecka? Vart ska du sedan?

2010-07-31 @ 10:42:59
URL: http://www.galtholmen.blogspot.com
Postat av: Kajsa

hoppas du har det bra, det ser ialla fall ut så :D

Pussar

2010-08-02 @ 15:38:36
Postat av: Kajsa

hoppas du har det bra, det ser ialla fall ut så :D

Pussar

2010-08-02 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0