HEJ :D

Välkommen till min lilla blogg! Här kan man följa mig under tiden jag är i London och jobbar som au pair hos en tre-barns familj mitt i stan. Än så länge vet jag inte riktigt hur mitt liv kommer att se ut men jag tror och hoppas att det kommer bli roligt, spännande och lite underbart :P

Självklart kommer jag att sakna er ALLA!!! Jättemycke!
Därför skriver jag här, så att ni lätt o smidigt kan se vad jag har för mig o så där =)

Idag är det 14 dagar kvar tills jag åker! Det är BARA två veckor!!! Panik xS
Det är såå mycket jag vill hinna med innan jag åker. Om jag inte hinner allt så vill jag att ni ska veta att jag vill träffa er alla, men att det kommer bli svårt :S

Ha de bra!


Bjuder på en sommrig jordgubbs-bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0