Framme

Oj oj oj :P Va tiden går! Igår flög jag alldeles själv till Heathrow Airport. Hjälp var allt som jag hörd i mitt huvud. Hittar min väska, hittat taxi mannen som ska köra mig till familjen. Det tar lång tid att komma fram, åker nog i en timme. Alla hus ser lika danna ut: Tegel, vägg i vägg och de typiska fönstren som som står ut från huset.
Mamman i familjen (Alex) möte mig när jag går ur taxin. Hon och hela familjen är jättetrevliga och snälla.
Vi äter lite mat och jag går o lägger mig i mitt egna rum (bilder kommer på de)
Idag har de visat mig runt i området. Vi har varit parken, köpt ett refilkort att använda här (har ett engelskt nummer oxå). Träffat vänner till familjen "for te time" och nu har jag varit ute på stan med en svenska au pair, Anna. Hon har visat mig lite mer av området och vi ska träffas igen för att kolla in mer ;)
Alla är trevliga, snälla och lätta att prata med. Det känns bra! Men jag har inte kommit in i de än. Men de kommer väll :P Nu ska ja sova, ska upp 7:30 så att vi kan göra oss klara för att gå upp och fixa allt. För i morron ska vi till Hampshire på semester.
Jag har de bra och hoppas att ni har de bra! :D
En typisk bostadsgata. Ska ta bilder på huset och mitt rum så ni får se hur jag bor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0