Update

Jag är inte hemma i Sverige, jag är inte på kalas på Galtholmen, jag har inte träffat min familj och ja har inte fällt glädje tårar.
Men däremot så har ja ståt i kö i en timme o fått min stora väska röntgad lite mer än alla andra, en julklapp slängd i sopptunnan, sprungit, svettats, gråtit. Ja missade flygplanet med två minuter! Bussen hade åkt o planet skulle inte lyfta för än om 10 minuter, men nä. Hon kan inget göra...
Just nu åker min väska på världens åktur på Heathrows "väsk-hiss-system" vet inte när ja ser den nästa gång.
Ja e så trött...
Till råga på allt så kom de världens snöstorm, typ. Ni har säkert hört att Heathrow stängde idag mellan 10 och 5. Om inte snön kommit så hade ja ta't flyget kl 3. Men nu kan vi bara hoppas att de tagit bort all snö tills i morron bitti.
Så himla trött...
Men ja har fått massor med hjälp av Will o Alex, de är så himla underbara! De har bokat ett rum ett hotell som ligger nära flygplasten. Ska tillbaka ikväll o kolla hur de blir med väskan o se till att ja är där i tid så ja kommer med planet i morron. För ja vill hem!!!!

Kommentarer
Postat av: josefinlp

Men stackars! Fy vad jobbigt, snällt av Alex & Will att hjälpa dig såpass mycket som de har dock. Hoppas du kommer hem snart (och att mitt flyg går som det ska på tisdag).

2010-12-18 @ 20:49:48
URL: http://lloydilondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0