Update 2

Okej. Mamma o Pappa har nu bokat en helt ny biljett på SAS som går i morron. Om den nu blir inställd så har ja även ombokat flyget med British Airways på onsdag.

Åkte till Flygplasten tidigare idag, försökte få tag på min väska. Fick fylla i en blankett och förhoppningsvis så vet de var den är i kväll då ja ska ringa o kolla.
Om man nu ska leta efter positiva saker så kom Fredrica hit med glögg o sen kollade vi på Twilight. De var trevligt. En stund o tänka på nåt annat än att ja missade de flyget. För den tanken äter hål i huvudet på mig!
JAG VILL HEM!!!!!!!!! NU!

Kommentarer
Postat av: Sandra aka löjtnant Lunne

Lider verkligen med dig Sprutt! =( håller tummarna för att du kommer iväg imorrn :)

2010-12-20 @ 18:23:50
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: louise

jag tycker så himla synd om dig :( alla fingers crossed för att du kommer iväg imorgon!!

2010-12-20 @ 19:23:33
URL: http://plusfortyfour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0