Klagomuren

Ja vet att de inte är roligt o läsa, att ja bara tjatar men ja måste ju få slänga ut min ilska nånstans!
Som sagt missade flyget. Gjorde en ombokning, inställd. Gjorde en annan ombokning till Oslo (de va allt som fanns) inställt. Försöker boka nytt flyg, omöjligt.
Fan fan fan fan fan fan fan att ja missade!!! Ja kommer aldrig förlåta mig själv för o vara så himla dum!!!!!
-
Igår kväll så stod de att mitt flyg till Oslo fortfarande skulle gå så Alex o Will boka in mig på ett hotell vid flygplatsen så att ja hade nära o åka. Men de fanns inga rum, fick tillslut dela rum med tre ryska tjejer...
Sov 2 h o va på flygplasten igen kl halv 5 bara för att se att allt är inställt!!! Åker till alla de andra terminalerna för o kolla om SAS eller de norska går. Men de ser lika dant ut överallt! Fult med folk.
-
Fans Jävla Skit!
Ursäkta språket men ja tror ni oxå hade vart irriterade om ni hade missat de sista flyget med 2 minuter!!!
-
Sen är min väska fortfarande nere i underjorden, haha :P
Försökte kolla om ja kunde få tag på den nånstans men de sa att om ja gör en ombokning så borde väska hänga med... Så ja... Tur att ja har grejer kvar här. Lite äckligt o gå i samma trosor liksom.
-
Nä, nu ska ja sova. Sen igår kl 4 på morronen så har ja bara sovit i 6 h...
-
Livet som skulle vart så underbart blev plötsligt de värsta nånsin. Usch va ja saknar er där hemma!!! Där ja nu skulle vart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0