Ha den äran

Idag är det en otroligt speciell dag! :D Det är en otroligt icke-vanlig dag. Idag är de pompa o ståt, klappar o tårta (?) fina kläder o glada miner.
Idag fyller min Mormor inte mindre än 70 år! Grattis Grattis Mormor :D
Planen var att ja oxå skulle komma o fira dig på din stora dag och dit stora kalas. Att ja skulle ha min fina klänning som nu är på Heathrow nånstans...
Du ska bara veta vad ja längtat efter denna dagen, o de gör mig ledsen att ja kommer missa de. Då du bara fyller en gång.
Men ja hoppas verkligen att du njuter av din dag o är glad för min skulle då vi nu vet att ja kommer hem i morron =)
För ja är glad för din skull =)
Puss o kram. Grattis Mormor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0