Four Days To Home

Nu är de bara fyra dagar kvar. Nu är de så nära att de liksom blir för långt bort. De är så nära att varje dag blir så lång, så himla lång.
Fast på samma gång så himla nära.
De är bara fyra dagar kvar!

Om fyra dagar ska ja gå upp klockan fyra på morronen, landa på Landvetter vid lunch, åka hem, åka till Galthomen på kalas och sen åka hem igen. Min första dag hemma kommer vara välfylld och om ja känner mig själv så kommer jag var väldigt trött. Kommer vara alldeles för spänd för att kunna sova på planet! Haha :D
Min resväska ligger på golvet o ja har lagt ner lite grejer. Men för att lägga ner en grej så måste ja lägga ner en annan först, I-landsproblem, hej!!!
De är nästan som om ja inte vågar packa riktigt. Som om ja inte vågar tro att de verkligen kommer hända.
Men de kommer hända. Will ska boka taxi. Jag har biljetten. Min familj kommer stå där på flygplatsen o ja kommer springa fram, släppa alla väskor o ge dem den största kramen ja kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0