Facebook

Under tiden som mina flyg har blivit ombokade o ombokade så har ett jättestöd funnits på Facebook. Klart ja vetat att ni där hemma tänkte på mig. Men inte trodde ja att de va så många som så innerligt önskade att ja skulle komma hem!
Tack så jättemycke, ni ska veta att det är ni som har sett till så att ja inte gått under totalt! :D
Kommentarer på Facebook:

Rebecka: You got to have faith! Jag håller alla tummar o tår för att allt löser sig för dej, för du är en favorittjej till mej :) ber en bön till flygplansguden, tanken på att planet inte går är förbjuden.. Hoppas hoppas hoppas att det här blir bra annars får väl ja till England dra(?) ett dåligt rim i sann Rebecka-anda ja…

Sebastian: Jessica du får komma hem snart L <3

Johanna: Puss på dig, jobbigt att du inte kom iväg!!! Hur går det för dig? <3

Kajsa: Tänker på dig!

Susanna: Massor med tack för det vackra julkortet. London i alla sin prakt!! Men vi förstår att du vill hem nu, det var en himla otur du haft. Tänker på dig o klänningen… - hoppas du hinner hem, hjärtat!!

Kramar från oss alla här i norr!

Linnea: <3

Susanna: Vi tänker på dig – hoppas, hoppas!!

Stina: Alltså Jessica jag vet nog ingen människa med mer otur än dig! Byt till Fredricas flyg då?

Ulrika: Vilket elände det här.. Men oavsett när du kommer så blir vi lika glada :) Ta hand om dig så lovar vi ta hand om dig när du kommer..

Emilia: Usch! Hur går de för dig?

Anna: Håller tummarna för att du kommer hem snart!

Kristoffer: Det verkar inte komma hem :( Lycka till!

Jag: Tack! Håll dom extra hårt! :P Vill bara hem! Men vi får se…

Alex o Will är jättehjälpsamma. Ja behöver ju inte sova på flygplasten i alla fall… xD

Marie: lilla vännen! Håller båda händer o tår här hemma ska du veta!

Stina: Näe stackare, ombokad igen! Men du åker med oss på onsdag alltså???

Evelian: Du får säga till dina föräldrar att göra som mina gjorde när Beatrice var fast i England efter vulkanutbrottet, dom bilade ner till Calais och så åkte jag o Bea tog till Dover och sen färjan över. Faktiskt rätt mysigt :)

Peter: Usch då… Jag hoppas att du lyckas ta dig hem innan Jul!! :)

Peter: Till vilken flygplats anländer du? Landvetter?

Johanna: Håller tummarna för dig gumman!!

Linnea: Älskling! Håll ut :) håller tummarna för dig!

Jag: Tack :) Just nu kollar vi ALLA flyg till Gbg, Malmö, Stockholm, Oslo o Köpenhamn. Ja vill bara hem!!!!!!!!

Peter: Hur har de gått?

Jag: nu är ja ombokad på torsdag till Köpenhamn. Pappa kommer ner o hämtar mig :P O NU SKA JA HEM!!!

Sofia: …pust…stön!... kom hem!

Jag: …Fy fa-an… Jävla…Skit…Helvete! Ja vill hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sofia: :/ förstår detta snuttiplutt. Får hoppas på att planet lyfter imorgon!

Fredrica: men jessica… vart är du nu? På flygplatsen? Fy vilken otur! Hoppas att du kommer iväg snart. Håller tummarna

Maria: Hej jessica! Hoppas det löser sig snart, vet att några väntar mycket på dig hemma o säkert du också. Kram på dig.

Jag: Va ni e goa! Nu hoppas vi att planet i morron lyfter!!!

Fredrica: Hur har de gått med väskan?? Några framsteg?

Jag: har anmält väskan ”delayed” eller missing eller nåt. Så nu får vi se om den dyker upp. Skrev både svenskt o engelsk adress… Finns inget annat o göra…


Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade Jessica, tack för fina ord det är klart vi/jag saknar dig, men vi ska träffas innan du åker tillbaka. Vi har verkligen tänkt på dig hela tiden.

Det är ju tur att du haft det bra hos din familj så du slapp ligga på Heathrow som många andra.

MEN NU ÄR DU HEMMMMMMA. Underbart. Njut nu med mamma pappa o Jonas. Kramar mormor

2010-12-23 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0