Dag 9. Detta ångrar jag

De var en gång när jag var 6 år gammal. Jag var i skolan och blev väldigt sjuk.
Kommer inte ihåg om ja spydde eller om ja hade feber eller nåt. Men jag fick lägga mig i ett av de mindre rummen i skolan. Där fanns de ett bord med fyra stolar, en soffa (som ja låg i) en CD-spelare och en garderob med fröknarnas viktiga papper.
Ja fick ligga där inne medans vi vänta på att mamma skulle komma. Mamma jobbar i Göteborg  så de tog ju en stund innan hon dök upp.
Ja blev så glad när ja såg mamma, i vanliga fall så kom pappa om vi var sjuka eftersom att han jobbade mycke närmare skolan. Men idag kom mamma! :D
Av nån anledning (fortfarande oklar) så ville ja stanna för nu kände ja mig mycke bättre!
Så fort mamma gått o dörren stängts efter henne ångrade ja mig... men ja våga inte säga nåt!
För i min 6-åriga värld så skulle både fröken o mamma bli sura på mig som inte sa så från början, ja trodde ju att mamma åkte tillbaka till jobbet. Vilket ja fick reda på lååångt senare att hon inte gjorde!

Resten av skoldagen satt ja där i skolan o önska att ja kunde vart hemma med mamma!
De är nåt ja fortfarande ångrar. Fatta va kul vi hade haft de hemma, bara vi två :)
Min underbara mamma! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men min älskade gumma.....tänk om jag hade föstått bättre!? Ja ja.... Suck! Puss på dig min älskade underbara Jessica!!!

2010-12-09 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0