Dag 8. Mina Vänner

Egentligen ska de stå "Min Bästa Vän" men ja har för många för att bara ha en!
Och om nu inte du hamnar på listan så var inte ledsen! Ni är alla lika underbara och lika viktiga för mig :D
Är de nu ja bara ska rabbla upp alla?
Linnea, Sofia, Annie, Kajsa, Rebecka och alla andra. Ja kan ju inte sitta här hur länge som helst och skriva den långa listan xD Haha.
Ni betyder allt för mig. Ni är underbara, roliga, knäppa, snälla, goa, förstående och fram för allt mina närmsta vänner som ja kan prata om allt med.
Man behöver vänner här i världen, de har ja förståt mycke mer nu när ja är i England, hur stor del av ens liv ni verkligen är =)
Ja o Sofia

Sara, Kajsa o Ja

Ja... detta är då ja o Linnea... det är såhär vi umgås xD

Stina o Rebecka på en av deras lyckligaste dagar ;)

Ja o Annie. Bruna o fina efter Kreta-resan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0