Dag 5. Mitt syskon

Jag har ett syskon. En bror. En Jonas.
Två meter lång (typ)
Två gånger snyggare än (nästan) alla andra. Enligt mig :P Haha.

Han heter som sagt Jonas och det är först nu när vi är olika länder som ja förståt hur mycke jag verkligen älskar honom! Ja saknar dig Jonas. Han har lovat att vi ska leka i snön, en HEL dag, många dar ;)
Min bror är cool. Min bror är roligt. Min bror är underbar o ja älskar honom.
Vi bråka när vi va små, vi bråka när vi va lite större och ja vet att vi kommer bråka när ja kommer hem oxå. Men ibland, typ i 1 minut varje dag, så kommer vi ha ett sånt där magiskt syskonögonblick. Då är vi bäst ;)
The dream team :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0