Dag 4. Min Tro

Oj, va seriöst de kändes helt plötsligt. Men ja vet vad ja tror! xD
De va Jonas fel! Haha xD
De va min tro hela min uppväxt, allt var hans fel :P Haha, stackarn :)
-
Ne, men min tro. Jag kan snabbt o lätt säga att ja tror på Änglar och nån sorts Gud. Ja tror att Jesus har levt men tror inte riktigt på allt de där magiska han gjort.
Ungefär lika mycke som ja tror på att Tobbe Trollkarl kan trolla på riktigt :P Haha
Ovanför min säng hänger en skyddsängel, den tror ja på. Ja tror att alla har en skyddsängel, vi kan inte se dem, men de är där. Vakar över oss när Gud kollar till en annan unge ;)
Såhär ser min skyddsängel ut =)
Det är min tro...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Spännande iakttagelse:) Men det är bra med skyddsänglar, så fortsätt att tro på dem...

Kram

2010-12-03 @ 20:47:18
URL: http://www.galtholmen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0