Dag 10. Min Föräldrar

De kommer från Göteborg. Träffades när de båda cyklade i samma cykelklubb. Farfar bjöd hem mamma till dem en gång, utan att pappa var där! Haha :P
Pappa har en syster. Mamma har två systrar. Både Mor- och Farföräldrar lever :P
De tog båda bil o motorcykelkörkort  samtidigt. De var med i en motorcykelklubb när ja var liten. Tyckte att de var as-coola med sina jackor o hemma-gjorda läder/jeans byxor :D Som finns kvar ;)

Mamma springer typ en mil varannan dag. Enligt mig e hon knäpp. Hon är MILF i min brors klass xD Hon är otrolig och jag ser verkligen upp till henne. :D
När ja var mindre tyckte ja att de var så häftigt hur bra hon är på att mingla o prata med alla, så ja försökte härma henne, o de gör ja fortfarande :P
Mamma gör VÄRLDENS godaste bullar! och lät alltid mig o Jonas vara med trotts att vi åt upp både deg o fyllning xD
När ja var liten o hade ont i magen satt mamma på min sängkant o massera min mage tills ja somna =)
Pappa vet precis hur man får mig att skratta och är så himla kram-go! Han har sagt att han inte var gjord för o bli pappa, men de är inte sant. För pappa är en jättebra pappa! :D När ja behövde ta bort ett plåster en gång så sa pappa: Kolla en älg!
Ja tittade åt hållet han pekade o i samma stund ryckte han bort plåstret. De gjorde inte ont. Men ja blev lite sur o sa att de visst gjorde ont xD
De är pappa som fått mig att älska Nile City, Star Wars och Bluse Brothers.
Jag kan sitta framför tvn o kolla på Giro di Italia, Tour de France och Formel 1 med pappa och hänga med i vad som händer, o ibland, så gillar ja de....
Jag ser upp till mina föräldrar. Jag älskar mina föräldrar. De tar hand om mig =)
<3<3<3                                       <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh va fint skrivet älskling, det kom en liten tår på kinden......Vi älskar dig Jessica!

2010-12-11 @ 22:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0