Tack

Tack för alla fina kommentarer! Idag har det varit inte mindre än 21 unika läsare!!! Wihi vad glad jag blir! Tack. Ni kanske tycker det låter lite men för en blogg som vanligen har ca 5 läsare är detta ett stort steg ;)
Jag har det bra o längtar bara hem lite xD När jag har jobbat lite mer och kommit in i en rutin ska jag skriva ett inlägg om hur jag tycker det är att vara au pair. Det är många som frågar och jag tror inte jag kan ge ett rättvist svar när jag bara har varit här i några dagar.
Snart ska vi äta lite middag, ha de gött ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Ulrika

Hej Jessica,

Har spanat in ditt tjusiga hem! Förstår att du lever gott där du befinner dig. Får flashbacks när jag ser o läser om ditt aupair-liv. Känns som om tiden stått still.

Många kramar från ett (i alla fall idag) halvsoligt Sverige.

Ulrika

2010-08-03 @ 09:01:13
URL: http://www.galtholmen.blogspot.com
Postat av: Mormor

Jessica, jag följder din blogg. Kul att veta lite hur du har det. Vackra bilder!!!

Det är svårt att veta efter så kort tid hur det är att vara au pair. Huvudsaken att du har de bra.

Tänker på dig!

2010-08-03 @ 17:53:12
URL: http://motsherwoodskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0