Mot Cornwall

Hej hopp i hagen! Hur har ni de?
Idag har de vart full rulle från morron till kväll. Upp o göra frukost, gå till lekplatsen, tvätta, passa Clover, stryka, packa, laga mat, städa, packa lite till, duscha o nämnde jag packa? Puh!
Sen är de så att familjen tar bilen ner o där får inte jag plats riktigt (ja tror ni förstår varför) Så jag ska åka tåg/tunnelbana/buss till Cornwall. Roligt? Spännande? Läskigt? Snarare - hjälp!
Will har skrivit ner precis hur jag ska göra, var ja ska vara och vad ja ska tänka på, väldigt snällt! :D Men de e mycke o hålla reda på. Vi får väl se om jag kommer rätt :P
Tyvärr kommer jag inte kunna ta med mig datorn, så de blir inga inlägg för än på tisdag. Ni får helt enkelt hållas :)
Å va händer hemma då? Jo, de e ett bröllop o två födelsedagar! Jag hoppas ni kan vänta lite på dessa inlägg? För dom kommer! ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Ulrika

Hej grynet, hoppas att allt gick bra för dig... inte så besvärligt eller hur? Allt löser sig till slut ändå. Sedan är du en erfarenhet rikare. Catarina berättade om din "ångest" i fredags, men jag vet att du klarar besvärligare saker än så:)

KRAM

2010-08-29 @ 19:49:15
URL: http://galtholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0