Inget vidare

Hejsan =) Nu är vi i London igen. Vi skulle åka vid lunch o stanna två gånger på vägen för att hälsa på vänner, men eftersom att jag e riktigt förkyld nu så va de inte en så bra idé. Så istället åkte vi hem direkt o senare i eftermiddag får jag lite tid för mig själv i huset. Alex ska ta flickorna till en park där de har djur. Ungefär som slottskogen. Det blir nog roligt för dem :D
Känner mig lite otillräckligt nu med förkylningen, ja kan ju inte riktigt hjälpa till med nåt. Alex har bett mig att ta de lugnt o se till att jag blir frisk, o de ska ja! Men jag är ju här för att hjälpa o de känns inte så just nu... Men de löser sig!
Tänkte visa mitt rum här i London =)
Mitt fina lilla sovrum :)


En gammal vedspis ( som inte kan användas)


Min garderob och fönster med utsikt mot nästa granne :P


Med fönstret i rygggen.


Här sover jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0