Hör o Häpna

Hej alla glada 33 läsare :D Hur har ni det idag?
Idag har jag och Audrey passat barnen medan föräldrarna var på begravning. Det gick riktigt bra och Audrey var hur snäll och trevlig som helst! Vi byte nummer och hon har lovat att ringa mig till ja inte vill svara längre xD haha. Hon känner många här omkring och känner några svenska au pairer som hon gärna vill presentera för mig. (Presentera, va va de för ordval?) Känns hur bra som helst, vi är igång! Ska även träffa en tjej som heter Emelie i morron för lite fika :) De blir nog trevligt.
Det känns bra att Alex har gett mig några nummer till au pairer och att ha träffat Audrey. Man börjar liksom skaffa sig ett nätverk, o de behöver ja! :P Saknar ju min vänner där hemma =)
Tro det eller ej, men idag har jag tvättat - massor! För vissa av er kanske detta låter som en helt vanlig sak. Men hemma hos mig är mamma väldigt bra på de, så jag har inte gjort alldeles för mycket - kan man säga xD Men det gick bra, börja liksom få ett grep om de :P
Dagens nyhet: Clover har bajsat! Wiho ;D Bra jobbat Clover.
(Här blir vi väldigt glada över en rap eller lite bajs ;) haha!)
Bjuder på några bilder från Hönö, just nu är min familj o släkt där på kalas:
Mammas paradis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0