Familjen

Tänkte berätta vilka människor det är jag bor med, det är en familj bestående av 5 medlemmar. Pappan heter William, men kalas Will. Han jobbar mån - fre, väldigt långa dagar.
Mamman heter Alexandra, men kalas Alex eller Al. Hon är hemma men håller på att starta en väskmärke. Just nu ligger de en del väskor i köket som är under bearbetning.
Deras äldsta dotter Isla som är 4 år. Hon pratar hela tiden, är väldigt smart och frågar mig en massa frågor!
Deras andra dotter Tana är 3 år. Lite blyg eftersom att hon inte kan prata riktigt än. Men hon är jättesöt och snäll.
Deras minsta dotter Clover som är ca 6 veckor gammal. Har svårt att rapa och bajsa. Så om det händer blir alla i huset glada xD haha.
Det är ett bra område med massa barn. Alex och Will är lätta att prata med och de hjälper gärna till när jag frågar om nått.
Isla och Tana

Kommentarer
Postat av: gullan

Hej Jessica!



Vad roligt det är att läsa hur du har det på dagarna. Hoppas bara du mår bättre!! Idag har vi englands besök, Kajsas bästa kompis Anna är här och hälsar på. Det skrattas och pratas HELA tiden. De bor i York så stannar du i London ett tag kommer vi och hälsar på dig. Annika pratade om att det finns en svenskbutik i London, gör ett besök där om längtan blir för stor. Kramelikram Gullan

2010-08-08 @ 14:25:55
Postat av: Mor-moster Eva

Hej Jessica!

Nu har jag gått igenom hela bloggen, tror jag.

Allt ser ju väldigt fint och trevligt ut. Vi tror att du passar bra in i familjen, även om det tar lite tid att käna sej hemma. Vad får lilla Clover för mat eftersom hon är hård i magen? Nåväl, antar att tar råd som hjälper henne.

Trevlig blogg! Önskar dej lycka till, var rädd om dej och kramar från Eva och Sune.

2010-08-10 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0