En söndag eftermidda

Har idag haft en lugn och skön morron. Sovmorgon, dusch och gick ner till telefon butiken och fick min telefon upplåst. Den har varit låst på Telia tidigare, men inte längre! Så nu går det inte att ringa eller sms:a till mitt svenska nummer. Har ett nytt engelskt :)
På eftermiddan träffade jag en annan svensk au pair som heter Emelie. Fick åka buss för första gången! (gick bra) och sen möte hon upp mig. Hon visade var hon bodde och sen gick vi till ett litet lagom stort köpcenter. Ska nog gå dit och ta en närmare koll ;)  Vi tog en fika och då kom hennes kompis Ebba som åker hem till Sverige på lördag. Vi pratade och tog de bara lugnt.
Emelie har nyligen varit på IKEA och köpt korv med bröd! Hon var så snäll och bjöd mig och Ebba. De va riktigt gott! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittade till din blogg! ;)

Kul att träffas idag, får planera in en dag i vecka att ses tycker jag! :) Kram

2010-08-08 @ 22:58:57
Postat av: Linnea

Du är så vacker!

2010-08-09 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0