Antarktis

Go morron allesammans! (ni som var på bröllop hoppas ja fortfarande sover) Gårdagen var lugn, extremt lugn, hade inget o göra. Var själv i huset och satt framför datorn o kolla på danska "paradis hotel", roligt. Tog en långpromenad, de behövdes! Kändes superskönt att röra på döfläsket xD haha.
Men så fick jag ett sms från Emelie, hon fråga om ja ville komma till henne och på lite middag och träffa lite andra folk, så snällt =) Jag tog med mig lite pasta och åkte dit. En jättetrevlig kväll med trevligt folk. Emelie bjöd på en egen-bakad "kladdkaka" eller ja... Men go, de va den ;) Sen åkte vi en snabbis till Antarktis! Ja, de e sant :P De e bara o öppna deras frys så är du framme xD haha.
Ja hade de väldigt trevligt i alla fall och idag ska vi åka in till centrum och dricka riktigt "English Afternoon Te" :D
Ha de bra så berättar jag om dagen senare i kväll =)
Välkomna till Antarktis! Som tur är så e deras frys lite mindre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0